1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2698981

Sv: Silly Season 2024-25
{10595}: Haha vette fasiken om de är sån stor uppgradering för modo som du vill få det att tro. Ni kommer kriga på i botten även nästa säsong och ska vara glada ifall om ni slipper undan kval.

Och att du snackar värvningar, jag kan i alla fall säkert säga att Timrås top 2 kedjor är bra mycket bättre än era top 2 fast vi inte värvat något speciellt.

Vi har värvat för att bredda och få mer storlek i laget. Samt byte av tränare är det bästa som kunde hända oss, enormt stark värvning för laget.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2024-25
Spanskaryttarn: Vi värvar för att få ett bättre lag och ni som har SHLs bästa kedja kunde och bättre top 2 kedjor kunde bara göra 3 fler mål än nykomlingen?

Skulle säga att både ni och vi behöver få in bättre backar, men att det ser sämre ut på backsidan för er än för oss.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer