1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2708961

Sv: Apropå nånting...
{10473}: man får som vanligt gnugga sig i ögonen när man ser vilka kedjor vi kan sätta ihop... på pappret i a f, sedan ska det omsättas på isen också. Om bara Jokinen är hälften så bra som vi hoppas kan det gå. Eller vänta, hur såg backsidan ut nu igen?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Ja Dahlén - Kapanen - Wedin ser riktigt intressant ut. Vi får se hur det blir. Mitt stalltips är att man ändå fortsätter med Wedin tillsammans med Lander och Hållander. Blir intressant oavsett och inget är satt i sten man kan prova sig fram vad som fungerar bäst.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.