1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2708970

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Ja Dahlén - Kapanen - Wedin ser riktigt intressant ut. Vi får se hur det blir. Mitt stalltips är att man ändå fortsätter med Wedin tillsammans med Lander och Hållander. Blir intressant oavsett och inget är satt i sten man kan prova sig fram vad som fungerar bäst.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: känns väl vettigast!! Hållander var våran bästa spelare under året. Blir ändå spännande o se vad Jokkiboy kan hitta på med Dahlen

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: OJ-Kapanen-Dahlén skulle kunna vara en trevlig kedja med. Många alternativ till kommande säsong som sagt. 😊

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.