1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2838202

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Modano: Ja står sig resultaten i övriga matcher så låt JJ göra en rembrandt till. Hellre Leksand alla dagar i veckan än Örebro

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Manderville: Bara att instämma!👍

Hållander är nog inte riktigt hundra. Frågan om det var värt och skicka ner han. Borde kanske vilat istället...

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Manderville: Får vi Leksand i Åttondel blir det Luleå i Kvartsfinal om vi går vidare. Hade hellre haft Brynäs i kvart. Men Örebro är ju fruktansvärt tråkiga att möta så kanske bättre med Leksand ändå.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.