1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2838214

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Manderville: Får vi Leksand i Åttondel blir det Luleå i Kvartsfinal om vi går vidare. Hade hellre haft Brynäs i kvart. Men Örebro är ju fruktansvärt tråkiga att möta så kanske bättre med Leksand ändå.

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
1-1 mif-rögle

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Labban: Jag tror inte Växjö bryr sig mycket vilka de får möta. De räknar med att vinna mot alla oavsett. För oss dock stor skillnad att möta Leksand eller Örebro

Båda lagen vill vinna och gå in med en bra känsla i slutspelet

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Labban: Kan ju bli Malmö också…

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.