Manderville: Får vi Leksand i Åttondel blir det Luleå i Kvartsfinal om vi går vidare. Hade hellre haft Brynäs i kvart. Men Örebro är ju fruktansvärt tråkiga att möta så kanske bättre med Leksand ändå.
Labban: Jag tror inte Växjö bryr sig mycket vilka de får möta. De räknar med att vinna mot alla oavsett. För oss dock stor skillnad att möta Leksand eller Örebro
Båda lagen vill vinna och gå in med en bra känsla i slutspelet
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.