{10774}: Jag mådde lite illa när alla klappade om NR:12 i Frölundabåset efteråt att han interferat Forsmark framför JJ vid 1-1 målet. Fusklunda levererade igen.
Peacedog: Gillade Friberg länge, även många år efter han lämnat oss. Men på senare år har det tyvärr blivit ett litet äckel av honom. Likt sin föregångare Joel L kommer han undan med en massa skit under matcherna, ofta med ett motbjudande flin på läpparna.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer