Peacedog: Gillade Friberg länge, även många år efter han lämnat oss. Men på senare år har det tyvärr blivit ett litet äckel av honom. Likt sin föregångare Joel L kommer han undan med en massa skit under matcherna, ofta med ett motbjudande flin på läpparna.
RunarUp: hade dock älskat att ha han i Timrå. Stark som en jävla oxe och gör mycket rätt. Farligaste spelaren i Frölunda när det kommer en chans runt kassen
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men på senare år har det tyvärr blivit ett litet äckel av honom. Likt sin föregångare Joel L kommer han undan med en massa skit under matcherna, ofta med ett motbjudande flin på läpparna.