RunarUp: skiter väl också i reklamen om det finns ett emblem. Nu är reklam och Timrå ett och samma. Tänker inte ens på det blåa. För jag ser allt och ingenting. Bara massa grejer som sker. Noll precis noll identitet.
Varför känner ni så starkt för att försvara beslut som pågår år efter år? Man har nu i 4 säsobger lyckats göra en ful tröja fulare för varje säsong dessutom med minimaliska förändringar. Vem kan motivera sig till att byta ut sin 24/25 tröja till 25/26? Där kan vi prata om intäktsförluster. Hade inte ens tagit emot denna tröja om jag så fick 2000kr
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Varför känner ni så starkt för att försvara beslut som pågår år efter år? Man har nu i 4 säsobger lyckats göra en ful tröja fulare för varje säsong dessutom med minimaliska förändringar. Vem kan motivera sig till att byta ut sin 24/25 tröja till 25/26? Där kan vi prata om intäktsförluster. Hade inte ens tagit emot denna tröja om jag så fick 2000kr