1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2904216

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Jo känslan är väl så. Sen låter det utåt som att han kämpar för att komma tillbaks. Men skulle tippa på att det är mycket "spel för gallerian" från Erixons håll. För att kunna få behålla försäkringspengarna. Som han annars tappar om han går ut och officiellt avslutar karriären.

Jag har dessutom svårt att se hur han skall ta plats i laget ens. När han varit borta så här länge. Det är ju liksom inte en klass-spelare som har ett spelsinne att luta sig tillbaks på för att ta igen allt man tappat i kropp och knopp.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Nubben sa väl för någon månad sedan att han inte räknar med Erixon. Och Nubben kan vara brutalt ärlig!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...