1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2909764

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
En afton tillbaka till ångest och svårmod:(

Inte ofta man dessutom är tvunget att dra ner volymen från TV4 sändningen till 0.

Orkar inte höra. Sitter den jäkla kommentatorn och masturberar i direktsändning?

Bara att bryta ihop, glömma och ta nya tag.

Kämpa Timrå!

Svarskommentarer

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Smokey: Jag är också rätt less på kommentatorn. Han är sjukt nöjd. Vi har en som kan göra mål åtminstone, men annars tycker jag att vi ser oerhört tröttkörda ut. Inte alls samma energi och vilja i dag.

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Smokey: Vi åker ur!!

Avgå alla!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer