Rallarn: Vi får hålla dubbla tummar att Forsmark gör en kanon säsong då. Dels för poängen såklart men även alltså en massa potentiellt klirr i kassan då.
Visst känns det som att modo är på dekis? Spelare bryter kontrakt i förtid. Ingen vill spela där och mediokra HA-lag värvar klart bättre. Pengar har lagts på hög sen uttåget från SHL. Eller finns inga pengar? Nåt är lurt.