1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614408 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3035508

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Vi får hålla dubbla tummar att Forsmark gör en kanon säsong då. Dels för poängen såklart men även alltså en massa potentiellt klirr i kassan då.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Så länge Forsmark fortfarande INTE tar kliv i sin skridskoåkning så kommer han aldrig sätta sin fot ”over there”

Sv: Apropå nånting...
Visst känns det som att modo är på dekis? Spelare bryter kontrakt i förtid. Ingen vill spela där och mediokra HA-lag värvar klart bättre. Pengar har lagts på hög sen uttåget från SHL. Eller finns inga pengar? Nåt är lurt.