1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614443 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3035722

Sv: Apropå nånting...
Maktankan: Nej, jag tycker inte heller att Sportbladet är helt uselt. Det finns bättre och sämre skribenter. Är väl lite som kommentatorerna på hockeysändningarna.