roger_sundsvall: Inte nog med att vi släpper en forward som är bättre än bra många av våra spelare så förstärker vi också en rival. Helt hål i huvudet. Vafan håller vi på med. Nu har vi iaf öppnat upp plats för Lilja, Pääjärvi och Westfält att producera.
+ 2