+ 1
Inlägg: 3038193
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
SKRIDSKOSKENAN: Walli är en speldummare version av Barre. Det är pga det han alltid halkar ner i hierarkin.
Finns ingenting som pekar mot en värvning iom det här. Hörde och såg Nubben med Sjöberg igår och det är snarare så att vi lär släppa en fw till innan det är klart. Den enda som är aktuell att plocka in är Fille men det är i det närmaste en utopi.
Finns ingenting som pekar mot en värvning iom det här. Hörde och såg Nubben med Sjöberg igår och det är snarare så att vi lär släppa en fw till innan det är klart. Den enda som är aktuell att plocka in är Fille men det är i det närmaste en utopi.
+ 1
får han spela i samma roll så är han nog likvärdig.
men vi tappar en jävla karaktär helt klart. men karaktärer finns det ju också gott om o att omkl.rum faller med barre tror jag inte. även om han är älskvärd.
samtidigt hoppas jag att det finns någon liten plan att ändå förstärka truppen iom detta. eftersom vi både får en slant o frigör utrymme i budget så kan ju detta varit precis det vi behövde? sen är det ju synd att det inte var lilja eller pääjärvi kanske men tror deras kontrakt är svårsålda just nu o i synnerhet att få betalt för det.