+ 1
Inlägg: 3038199
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
RYGG HANS: tycker inte barre sett ut som något geni på isen senaste säsongerna men så har han varit skadedrabbad med som såklart kan hämma.
det som pekar mot en värvning är väl att vi iom detta får pengar? sen är de ju så att det var barre själv som ville gå så vet inte om det hade gjort så många lyckligare att ha honom kvar i truppen av rent tvång o säkert lite sur på klubben med som håller honom kvar.
det som pekar mot en värvning är väl att vi iom detta får pengar? sen är de ju så att det var barre själv som ville gå så vet inte om det hade gjort så många lyckligare att ha honom kvar i truppen av rent tvång o säkert lite sur på klubben med som håller honom kvar.
Finns ingenting som pekar mot en värvning iom det här. Hörde och såg Nubben med Sjöberg igår och det är snarare så att vi lär släppa en fw till innan det är klart. Den enda som är aktuell att plocka in är Fille men det är i det närmaste en utopi.