1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614767 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3038218

Sv: Silly Season 2026-27
DIFFEN: Hur som haver så är allt annat än under miljonen en dålig affär från vår sida. Att vi avböjt en gång skvallrar väl lite om en desperation från er sida och att summan lär kunna bli rätt fet. Ni får ändå in en etablerad SHL-spelare i bra ålder, som haft en betydande roll här och som har relativt färska landslagsmeriter.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
RYGG HANS: som Nubben sa i intervjun med HockeyNews, det är dyrt att ta in spelare den här tiden på året! Och att då värva en spelare under kontrakt hoppas jag är jävligt dyrt! Och djurgårn sitter i en jäkla sits med risk att tappa tre av sina bästa forwards till NHL.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.