RYGG HANS: som Nubben sa i intervjun med HockeyNews, det är dyrt att ta in spelare den här tiden på året! Och att då värva en spelare under kontrakt hoppas jag är jävligt dyrt! Och djurgårn sitter i en jäkla sits med risk att tappa tre av sina bästa forwards till NHL.
+ 1