Jag blev bara lite ställd för det känns som den enda NHL spelaren som TIKare snackat om har varit Z:a. Men den senaste tiden känns det som att ni fyllt på med en spelare till.. Ni är väl inte såna här tråkiga medgångs supportrar va?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag blev bara lite ställd för det känns som den enda NHL spelaren som TIKare snackat om har varit Z:a. Men den senaste tiden känns det som att ni fyllt på med en spelare till.. Ni är väl inte såna här tråkiga medgångs supportrar va?