Skarin: Ja men det som jag tycker är dåligt är att säga att nån ALDRIG är välkommen til klubben, vad som helst kan hända som innebär att han vill spela i tik i framtiden ska då ni supportrar som skrikit att han inte är välkommen fortsätta då?
Det blir bara löjligt att säga att han inte är välkommen om han en dag ändå spelar i tik tröjjan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det blir bara löjligt att säga att han inte är välkommen om han en dag ändå spelar i tik tröjjan.