Känns mer som att TIKare har fått nos på en bortglömmd spelare som är hyffsad och försöker kamma över det genom att visa nån form av konstlad överkärlek till en spelare som gjort nån div 1 säsong i klubben.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Känns mer som att TIKare har fått nos på en bortglömmd spelare som är hyffsad och försöker kamma över det genom att visa nån form av konstlad överkärlek till en spelare som gjort nån div 1 säsong i klubben.