Frisco: "Någon" är alltså modogrannen som för något år sedan ändrade på denna 3-0 floskel som (Var det Curre Lindmark?) någon annan födde, till 3-1 varianten. Vilket också passar mycket bättre in i nuläget.
Inte bara Timrå som beter sig märkligt i hockeysvängen... Kovland kommer ner hit för att möta Arboga! Västerås är en seger från kvalspel om man slår Nyköping borta i två försök... Och märkligast av allt... Tommy Salo får stå i mål i Modo! En legendarisk självmålsbombare!
Men som obotlig fundamentalist och Bagdad Bobfan så tror jag mer och mer på att Timrå fixar det här.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Inte bara Timrå som beter sig märkligt i hockeysvängen... Kovland kommer ner hit för att möta Arboga! Västerås är en seger från kvalspel om man slår Nyköping borta i två försök... Och märkligast av allt... Tommy Salo får stå i mål i Modo! En legendarisk självmålsbombare!
Men som obotlig fundamentalist och Bagdad Bobfan så tror jag mer och mer på att Timrå fixar det här.