Rox: Inte för att jag försvarar hårt och lite småfult spel... Men att som Peter Forsberg åka ut i slutspel med en nyläkt skada ska fan inte innebära att han ska hanteras som någon "törnrosa"... Foppa hade otur. Dessutom så har han väl själv inget emot att mosa in folk i planket när han får läge... Att reflexmässigt sätta upp klubban som skydd när en tung lirare kommer snett bakifrån i full fart betyder inte att man är galen och entydigt är ute efter "Foppa".
Jag kan förstå att folk blir irriterade över att han beskrivs som kungen som ingen får peta på... Hockey är hårt för alla. Även Peter Forsberg. Sedan gillar jag inte att man apploderar en skadad spelare. Självklart inte.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag kan förstå att folk blir irriterade över att han beskrivs som kungen som ingen får peta på... Hockey är hårt för alla. Även Peter Forsberg. Sedan gillar jag inte att man apploderar en skadad spelare. Självklart inte.