1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 519707

Sv: Foppa
Som Kent sa så var det Foppa själv som ville spela, han är myndig. Han hade läkarens ord på att han var hel. Han kanske dessutom efter att vilat sedan i jan. var mer hel från skador än tidigare under säsongen. Hela hans kropp har fått slippa alla påhopp och småskador, i stället har han byggt upp sin kondis de sista veckorna.
Det är klart att hans vänstra handled inte var så stark, men om man jämför hur hans magmuskel var i höstas, så kanske det var en bagatell, min gissning bara.
Jag är ingen läkare, det var en expert som sa ja till hans möjlighet till spel.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer