Maggan: Det var kanske det som blev fallet. Om Foppa varit med hela matchen så kan det ha blivit vinst, de var nära ändå. Naturligtvis skulle man inte använda Peter som vanligt och det gjordes inte heller. Det var helt klart i PP som styrkan låg, såg du passningen till MW? Tror visst att med en Foppa på bänken blir laget bättre, där blir det lite oro för motståndarna, de måste ha lite extra koll.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det var kanske det som blev fallet. Om Foppa varit med hela matchen så kan det ha blivit vinst, de var nära ändå. Naturligtvis skulle man inte använda Peter som vanligt och det gjordes inte heller. Det var helt klart i PP som styrkan låg, såg du passningen till MW?
Tror visst att med en Foppa på bänken blir laget bättre, där blir det lite oro för motståndarna, de måste ha lite extra koll.