-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Ser med glädje att AIK åker ur. Gillar inte deras maffiametoder med börsnoteringar och utländska importer och sparkade trotjänare och deras maktgalne ägare Hjallis Harkimo. Det ska straffas sig att göra sig av med legender. Precis som det gjort för Timrå. Vi skeppade iväg Nänzén och Sjöberg och värvade sämre spelare än vi gjorde oss av med och då får man snällt lira kval för att hänga kvar. Hoppas Timrå lärt sig någonting av sina misstag. Nej tacka vet jag Boden - hemvävt skall det vara! Dessutom har vi ju en sån fin ungdomsverksamhet i Timrå med lovande ynglingar som i många fall aldrig får chansen, tyvärr. Det är ju Samuel Påhlssons farsa (Olle) som är rektor för hockeygymnasiet här i Timrå. Istället för att spela roulette med klubbens kapital och chansvärva spelare på måfå som dessutom kostar väldigt mycket pengar tycker jag är dumdristigt när det finns resurser inom föreningen. Det som hänt i år kan ju liknas vid Hammarby i fotbollens och deras "video-juggar". Den historien är ju en tragisk men ack så känd idrottshistoria runt om i Sverige idag!
TIMRÅ IK - ETT SÄTT ATT LEVA!