-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4977)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
och fotojobba på den hetaste matchen i regionen på länge. Arboga
möter i kväll Bofors. Lite derbykaraktär och tydligen biffutsålt i
NHL-rinken. Ska se om TIK-Bergslagen har möjlighet att få några
ord med vår TIK:are på plats. Fredrik Manström lirar tydligen rätt
skapligt backspel här nere.
Sedan är man skyldig IFK-Arbogaklacken 3 (jävla
skitsundvallhockey) plattor öl. Men dessa får dom vid nästa besök
där i Arbogahallen. För visst fan måste man få vara med själv och
smutta på så fina gåvor?
Hoppas Arboga lirar "sjukt bra" och går hela vägen till kvalserien.
Vi har en seger att kräva där nere.
Dj Hemp har flyttat till Västerås! Barnevik kan slänga sig i väggen
som lokal rubrikfixare för triviala ABB...
Bäva VIK-Kids!