Bragd-Birger: Att vi (inkl.backarna) inte släppt in så mycket mål tror jag också delvis beror på att dom haft hyfsad hjälp av en del forwards..vi har några slitare.. som jobbar bra typ Robban, O spec Manderville som hjälpt till oerhört med sin checking ..i år har han varit bättre än någonsin!! Backarna har också "slitit" bra det är inte där bristen är utan nog har de varit arbetsvilliga! men de har inte räckt till rent spel o skicklighetsmässigt. Därför behöver backlinjen 06/07 kraftigt förnyas o förstärkas.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
som jobbar bra typ Robban, O spec Manderville som hjälpt till oerhört med sin checking ..i år har han varit bättre än någonsin!!
Backarna har också "slitit" bra det är inte där bristen är utan nog har de varit arbetsvilliga! men de har inte räckt till rent spel o skicklighetsmässigt. Därför behöver backlinjen 06/07 kraftigt förnyas o förstärkas.