1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 728878

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
El Maco: För att skapa en omtalad, eller 'berömd' presskonferens, så behöver man i mediatorkan under sommaren bara skriva en 5-6 raders sportnotis. NSD i Luleå var den tidning som publicerade 'nyheten' om presskonferensen som SAIK skulle hålla den 3.7. Problemet är väl bara att ingen annan än journalisten på NSD kände till denna presskonferens. Men vi supportrar som tycker allt drar ut oändligt på tiden, vad gäller Jonte, vi har ju nappat på betet. Det är väl ungefär den nytta som alla icke-nyheter gör under denna sommars Silly season. Ingenting kommer att hända innan kontraktet med AMD är fixat, men då kommer det å andra sidan att gå fort. Vi får väl njuta av sommaren så länge istället.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.