1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 733494

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Fet-Ecke: Jag håller med dig. Även om besvikelsen är stor i Skellefteå så behöver man inte leta syndabockar hos Timråsupportrar. Besvikelsen är naturlig, men varje människa, inkl. JH, har rätt att fatta sina egna beslut.
Genom min sambo har jag ofta anledning att besöka Timrå. Efter Skellefteås elitserieavancemang fick jag motta många gratulationer från Timråsupportrar. De tyckte att det var kul att ytterligare en Norrlandsklubb skulle återfinnas i ES. Så många hälsningar till er i Timrådalen, Fagervik, Vivsta osv. Jontes nej svider, men felet ligger inte hos er TIK-fans, såvida ni inte har varit oförskämt trevliga mot Jonte förstås. Vi SAIK:are får bita ihop och fokusera på det eldprov som väntar oss som nykomlingar. Vi skall försöka upprepa det som ni lyckades med för några år sedan.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.