Nu börjar den här gästboken återgå till sitt forna skick. När argumenten tryter återstår bara att förolämpa så mycket som möjligt.
Man undrar vad ni ska med modetatorer till? Det är lätt att inse varför så många seriösa Timråhockeysnackare har slutat hänga här. Jag tror att det beror på såna kommentarer som du här skriver.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu börjar den här gästboken återgå till sitt forna skick. När argumenten tryter återstår bara att förolämpa så mycket som möjligt.
Man undrar vad ni ska med modetatorer till? Det är lätt att inse varför så många seriösa Timråhockeysnackare har slutat hänga här. Jag tror att det beror på såna kommentarer som du här skriver.