Jag kommenterar knappast allt skit som står här. Skulle jag göra det fick jag inte göra annat om dagarna.
Däremot tycker jag att fler borde säga till de ljusskygga individerna som gärna använder handikappade människor för att göra sig lustig, de som använder sig av rasistisk diskurs. Somliga här inne låter ju för fan som rasbiologer på 40-talet.
Du själv är väl en sån som borde kunna säga till när saker och ting är fel. Jag förstår inte varför du mesar på och försvarar sånt som är uppenbart galet. Vad är du rädd för?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag kommenterar knappast allt skit som står här. Skulle jag göra det fick jag inte göra annat om dagarna.
Däremot tycker jag att fler borde säga till de ljusskygga individerna som gärna använder handikappade människor för att göra sig lustig, de som använder sig av rasistisk diskurs. Somliga här inne låter ju för fan som rasbiologer på 40-talet.
Du själv är väl en sån som borde kunna säga till när saker och ting är fel. Jag förstår inte varför du mesar på och försvarar sånt som är uppenbart galet. Vad är du rädd för?