Flyt? Flytningar möjligen. Det beror säker på att ni har dragit på er urivägsinfektion, åtminstone verkar det så då ni kissar på alla möjliga ställen. Kan det vara Eon som är dragig?
Nåja, jag ogillar att förlora men gillar att vinna. Jag gissar att vi inte skiljer oss där.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Flyt? Flytningar möjligen. Det beror säker på att ni har dragit på er urivägsinfektion, åtminstone verkar det så då ni kissar på alla möjliga ställen. Kan det vara Eon som är dragig?
Nåja, jag ogillar att förlora men gillar att vinna. Jag gissar att vi inte skiljer oss där.
Låt oss spela om det.