1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 911537

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Jensen_12: Nu skall inte vara sån, Robban är väl en bättre omgivning. Slår vad om att Robban går mot en kanonsäsong. Tänk om han får kröna karriären med ett guld. Guuud så vackert och himla poetiskt.

Tänk att få sjunga "We are the champion", spruta skumpa och se tårarna på Robban när han lyfter bucklan mot skyn tillsammans med Sanny Lindström.

Sedan blir det en fest som varar lääääängeeee....

Hur länge? Jävligt länge.

Då blir kostymen på och allsång med Nubben...

Vår bästa tid är nuuuu....

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer