h o c k e y : Kan väl prata engelska! Sen så är de ju mer svenska än utländska spelare.. Men sen måste dom ju för fan gå på mål.. Man gör inte mål i sarghörnen och bakom mål. Dom ska spela som dom gjorde mot HV. In i zon och skjut sen är de minst 2 som ska på mål..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men sen måste dom ju för fan gå på mål.. Man gör inte mål i sarghörnen och bakom mål.
Dom ska spela som dom gjorde mot HV. In i zon och skjut sen är de minst 2 som ska på mål..