RocknRolf2: Jag slår vad om att den där Ericsson knappt kommer våga göra ett väsen utav sig imorgon. Och gör han det lär han försvinna fortare ifrån matchen innan någon ens hunnit säga "hej"...
Och med detta åsyftar jag antingen en hjärnskakning, sönderslashade ljumskar eller matchstraff.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och med detta åsyftar jag antingen en hjärnskakning, sönderslashade ljumskar eller matchstraff.