RocknRolf2: Fy fan vilken slyna. Synd att Sanny missade några slag där. Annars hade något kirurgerna på lasarettet i Skellefteå fått jobbat övertid denna natten med att justera nyllet på Ericsson.
Skadad? Har han mensvärk eller tarmvred mån tro? Det är nog lika bra att han stannar hemma imorgon.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skadad? Har han mensvärk eller tarmvred mån tro? Det är nog lika bra att han stannar hemma imorgon.
PAJAS!