Svelander: Varför då? I mina ögon har vi ingenting att bevisa. Jag skiter fullkomligt i vilka ramsor som används, bara det skapar stämning och gemenskap. Det är väl ändå stödet till laget som är det viktigaste?
Vi finns där match efter match efter match och sjunger våra repeatade sånger. Ni dyker upp lite här och var efter eget tycke och smak och är livrädda för lite skit under naglarna. Ni skall vara så stilistiska och casual. Det biter inte på mig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi finns där match efter match efter match och sjunger våra repeatade sånger. Ni dyker upp lite här och var efter eget tycke och smak och är livrädda för lite skit under naglarna. Ni skall vara så stilistiska och casual. Det biter inte på mig.