Svelander: Koppla ur hörselapparaten och släng rullatorn unge man och kom in i matchen vetja! Ditt tyckande är jävligt skevt, inskränkt och subjektivt anser jag.
Har du någonsin vart i E.ON Arena eller Timrå Isstadion? Välkommen upp till skogarna i Medelpad så skall du få lite kaffe och hemkört och en inramning som heter duga.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Har du någonsin vart i E.ON Arena eller Timrå Isstadion? Välkommen upp till skogarna i Medelpad så skall du få lite kaffe och hemkört och en inramning som heter duga.
Väl mött!