Hoppas spelarna är mer fokuserade på själva matchen ikväll än vad vi har varit på forumet idag.. Dags att börja ladda upp nu inför matchen! Mora alltid svåra på bortaplan.. Jag tippar (mot bättre vetande) att Timrå tvålar dit masarna med 4 - 1.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dags att börja ladda upp nu inför matchen!
Mora alltid svåra på bortaplan.. Jag tippar (mot bättre vetande) att Timrå tvålar dit masarna med 4 - 1.