MB: Jag vet att jag är tämligen ensam att Sanny Lindström bör tacka för sig efter denna säsong. Dessvärre lär väl Nubben se någon slags storhet i den där människan som inte jag kan finna. Skicka hem Robin Jonsson också. Killen mår ju fan inte bra alltså. Hur kan karln gå ut i pressen och hävda att han är i form? Vart då någonstans?
Kimmo Lotvonen kan gå i pension och ta Finlandsfärjan hem. Kvar har vi då Kokko, Erixon, Moe, Styf.
VÄRVA BACKAR NU! RYSKA VINTERKRIGARE MED PÄLSMÖSSOR OCH BLODSMAK I KÄFTARNA!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kimmo Lotvonen kan gå i pension och ta Finlandsfärjan hem. Kvar har vi då Kokko, Erixon, Moe, Styf.
VÄRVA BACKAR NU! RYSKA VINTERKRIGARE MED PÄLSMÖSSOR OCH BLODSMAK I KÄFTARNA!!!