Kerstin_k: Det kan man tack den där horan Printz för. En sådan som han borde inte få spela hockey öht. Han är en skam för svensk. En förortsfjolla som fick för lite kärlek hemifrån och nu måste sprida ut sina aggressioner på hockeyrinkarna.
Han var lika hopplös under tiden i AIK, precis som David Bornhammar. De åker på lädren, är helt talanglösa och rakt igenom urusla, kan ingenting annat än att slåss och ödelägga karriärer för andra människor.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Han var lika hopplös under tiden i AIK, precis som David Bornhammar. De åker på lädren, är helt talanglösa och rakt igenom urusla, kan ingenting annat än att slåss och ödelägga karriärer för andra människor.
FY FAN!