Silly Season 09/10
« Föregående · 1154500 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly Season 09/10
RTS: mmm tänkte precis detsamma... Ja ja säger som jag sa förra veckan - nästa vecka lär det hända grejer!!=P
Sv: Silly Season 09/10
falo: kanske till och med några veckor efter vm... Folk ska väl stryla på om de får NHL eller KHL-kontrakt också...
Sv: Silly Season 09/10
Yellowcard: En välkänd HS-skribent tittade ju in här fram och åter igår kväll och tillkännagav kort och gott att det är nära nu. Frågan är väl vad han var nära så där en fredagkväll...
Sv: Silly Season 09/10
Paddan: Ärligt talat så tror jag inte att det var jag som skrev det där.
Jag vet inte :)
Jag vet inte :)
Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Låter roligt - skicka en permalänk vetja eftersom man är för lat att scrolla=)
Sv: Silly Season 09/10
Yellowcard: Eftersom jag är ännu latare orkar jag inte länka. Han skrev kort o gott "Det är nära nu!".
Sv: Silly Season 09/10
T T: Det här är Expressens scoop, de skrev om det redan igår kväll. Vilket dråpslag.
Sv: Silly Season 09/10
Personligen börjar man fundera hur kall är ledningen egentligen.
Har dom spelare klara som dom avvaktar med att offentliggöra av en eller flera orsaker eller har man inget alls?
På måndag startar försäsongsträningen. Får man ihop ett halvt lag är det bra.
När kommer den andra halvan?
Har dom spelare klara som dom avvaktar med att offentliggöra av en eller flera orsaker eller har man inget alls?
På måndag startar försäsongsträningen. Får man ihop ett halvt lag är det bra.
När kommer den andra halvan?
Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: RJ ska vi väl inte bry oss i, alla har väl sett under dessa 2 säsonger vilken instabil back han är som endast sitter i utvisningsbåset, de är helt makalöst att han är i landslaget och de hade jag tyckt även fast han blivit kvar i Timrå.
Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Jag tycker att ni ska ha en stor bild på Jonte och en överkorsad bild på Robin och texten "En del passar med gles tandrad, andra inte"
Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: och alles nyss gjorde RJ en tavla på finnarnas kvittering, va dålig han är Jonsson.
Sv: Silly Season 09/10
Paddan:
Jag tror att ni modolider skulle bli så sura..
Då ni är specialister på glesa tandrader..
Jag tror att ni modolider skulle bli så sura..
Då ni är specialister på glesa tandrader..
Sv: Silly Season 09/10
gud: Äh, min glesa tandrad är så fin. Jag får plats med en kvarting mellan mina framtänder.
Sv: Silly Season 09/10
Snoop: Ja :)
R Jonsson=1 tavla och en utv (som även blev mål)
J Andersson= två utv (ett av dessa blev de mål på)
Vi behöver inga Boxplay specialister nästa år för alla som drar på sig mycket utv är borta =)
R Jonsson=1 tavla och en utv (som även blev mål)
J Andersson= två utv (ett av dessa blev de mål på)
Vi behöver inga Boxplay specialister nästa år för alla som drar på sig mycket utv är borta =)
Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Anledningen stavas väl att Luleå inte gick ut med detta officiellt på förrän igår.
Sv: Silly Season 09/10
Frella: Så lär det väl vara. Det bara kändes som så....old news liksom. Blev nästan lite komiskt med en torr, krass artikel om det som om det var en nyhet.
Sv: Silly Season 09/10
sitter här och kikar på V75 och så hade dom den där fråge tävlingen en fråga som kom upp var "vilket lag i NHL är regerande stanley cup mästare" Nybrink svarde Colorado efter lång betänketid, jag undrar hur kan man missa en sådan sak? Det stod ju i varenda tidningn dagen efter. Svårare att missa det än att få 7rätt....Och han kan inte trösta sig att det var nära heller eftersom dom inte vunnit sedan 2001 mot Devils.
Sv: Silly Season 09/10
Undra när Kontiola bestämmer sig? Hittade iaf lite hockeygodis med honom man kan kika på. Kanske någon har länkat redan men ja skickar den iallafall. Honom vill vi ha! Ja tack sa Bill, mycket gärna sa Bull!
Sv: Silly Season 09/10
RTS: Ang det såär väl Iowa Chops inte med i AHL slutspelet,hoppas isåfall Kontiola kommer medi Finlands VM lag så får man se mer av han...
Sv: Silly Season 09/10
Andersson: Jag tror inte det men gör han ett dåligt VM kanske han stannar i Europa i alla fall , men då är det troligen KHL i första hand...
Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Det är väl bara att hoppas att Finland får ihop ett så bra lag att Pyörälä och Lello inte platsar - och därmed minskar deras möjligheter att profilera sej för eventuella pengastinna intressenter som vill fylla sina lag med VM-spelare.
Sv: Silly Season 09/10
Måste säga att det råder viss klasskillnad på Modos sätt att hantera en motgång jmft med t.ex. Brünass. Men även Timrå torde kunna få sig en tankeställare.....ibland måste det rensas i leden.
Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Petri Kontiola är reserv i Anaheim, med på träningar och sitter på läktaren under matcherna. Han kommer inte loss till VM förrän Anaheim är utslagna.
Sv: Silly Season 09/10
JimmyH: Ok , det visste jag ju men jag hade tyvärr glömt det, hoppas att Anaheim åker ur då :)
Sv: Silly Season 09/10
Yellowcard: Tråkigt men väntat.
Timrå måste alltså har några riktigt vassa yttrar på g annars måste det vara något fel på ledningen om man släpper den spelare som var topp 3 i slutspelet, ung och utvecklingsbar samt aldrig är skadad. För mig känns det hur konstigt som helst att man valde tex Axel före Sundh.
Sv: Silly Season 09/10
Yellowcard: Men vad i helvete! Hur dyr kan Sundh vara? man behöver såna spelare, näe ist tar dom väl in någon avdankad finne som sticker så fort han får chansen!! Kommer det inte några riktigt jävla vassa namn snart kan man ju lika bra sluta, nobba Sundh....förjävligt!
Sv: Silly Season 09/10
fettsteffe:
Fattar inte hur man tänker. Nu förväntar jag mig enbart klass-förvärv framöver.
Grattis HV till ett grymt bra nyförvärv.
Fattar inte hur man tänker. Nu förväntar jag mig enbart klass-förvärv framöver.
Grattis HV till ett grymt bra nyförvärv.
Sv: Silly Season 09/10
The great one: Dessa spelare har på två årförsvunnit ur Timrå.
. Riku Hahl, Peter Regin, Tom Wandell, Petri Tenkrat, Johan Andersson, Oscar Sundh, Jonte Hedström, Mäkiaho, (Mika Pyörälä) (Mikko Lehtonen) Sanny Lindström, Jyri marttinen, Petri Kokko, Kalle Koskinen, Robin Jonsson, (Kimmo lotvonen).
Inga dålig spelartapp detta inte.
Sv: Silly Season 09/10
Yellowcard: jaha vad bra nu har man tappat en kille med timrå ik hjärta oxå omfg
Sv: Silly Season 09/10
Yellowcard: Ja tyvärr. Men ingen överraskning.
Överraskningen hade varit OM han hade stannat.
Överraskningen hade varit OM han hade stannat.
« Föregående · 1154500 · Nästa »