1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Tikkare: oj oj oj vad vi saknat Wedda

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
bar mofftak: man kan känna här i gubbfåtöljen att hela laget lyfter bara genom att Wedin är med,

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Reign in red: Man kan inte annat än att säga wedda ser vass ut!! Som en hel byrålåda me samurajsvärd!!😂😂

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Tikkare: Allt blir så mycket bättre när man har en spelare som kan skapa yta till sig själv!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Tikkare: Man kallas ju inte för World Cup Wedda för inget!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
TIK-Lund: fan va bra han är Wedin

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Skellefteå AIK - Timrå IK 0-0

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Reign in red: ska få barn tror jag

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Är Collberg skadad igen??

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Öndulat: Undrar om vi ska sjunga elr tänka oss är en frälsare född om wedda efter matchen!! Man hoppas att han få vara hel!!😎😎😎

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Öndulat: Med några fler rundor i motionsspåret på försäsongen så! 😁

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
{8179}: han behåller vi till nästa år tycker jag.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Matsg: Med 13 matcher mindre än dom på plats 1-3 samt 10 mindre än plats 4.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Matsg: Högre hitrate än O Engsund oxå

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Hälge: Janne Jalasvaara femma i SHLs tacklingsliga!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Vi ska inte tro på underverk när Schedin ställer grickorna på isen Kärnkraft Arena i Skellefte ikväll!!
Vi gör vårt bästa iallafall!!!
Ett par rejäla rackabajsare..
Det är ju helg för tusan!!!
Älska Timrå IK i vått och torrt ALLTID ❤


Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Dags för en ny matchtråd och lite Freddan.

« · 1954325
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer