1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Tikkare: oj oj oj vad vi saknat Wedda

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Brattislava ser het ut ikväll!!!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
olyckligt 1-0
tycker vi spelar BRA

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Öppna landskap!!!
FALKEN!!!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
roger_sundsvall: Undra om man inte skulle spela Hålarssa med Druggels och Falk med Nielsen istället, känns som det skulle jämna ut backparen lite...

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
TIK-Lund: håller med! Tycker druggels och Larsson känt stabila tillsammans. Kompenserar varandra bra

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Skellefteå AIK - Timrå IK 1-0

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Mattsson skadad!!!!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
TIK-Lund: där försvann Madsen från kvalet,,par revben som rök

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Webmaster: Ajaj, hur gick det med Dansken?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
TIK-Lund: känns verkligen som det ligger något i luleåplankets anklagelser om att saik spelar fult.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Öndulat: ”Fulefteå”

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
TIK-Lund: Boyce bränner bästa chansen. Solklar passning till Berglund hade gett öppet mål..men nejdå..skjut själv i magen..

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Boyce / Berlund alltså.
Båda är lika bra på dåliga avslut...

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Kulltorp: Jag hade inte heller passat om jag sett Berglund med ett öppet mål om jag hade bra skottläge själv.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Kulltorp: lika bra det, Lillen Berglund gör ju inte mål på öppen kasse ens.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
TIK-Lund: Måste dock säga att Östersundsfostrade Djuse i Saik är en förjävla bra back alltså.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
1- 1...
SKÅL TAMJEFAN!!!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
EXPLORERSMÅLAND: inte ok. Hade jag inte sett matchen själv har jag blivit asglad och lurad.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
EXPLORERSMÅLAND: Haha vilken match kollar du på?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
TIK-Lund: Djuse har en bror som är en framgångsrik travtränare.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
josha840:
Lite ironi måste man överleva!
Vi har nästan HELA pp kvar i andra...
1-1 kan komma...
Vi spelar bra ikväll tycker jag...
Vi har farten och spelar enkelt i egen försvarszon.
Detta är ju träningsmatcher inför vad som komma skall!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
JonteD: Brattström skadad, VILKEN JÄÄÄVLA MARDRÖM, mår illa.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
EXPLORERSMÅLAND: Befarad hjärnskakning på Brattström. 😡

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
EXPLORERSMÅLAND: Den där idioten orsakade alltså en hjärnskakning för Brattström. Hoppas att han blir avstängd en lång tid.


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
FH - avdammad:

Kolla på reprisen. Söderlund blir faktiskt hakad och kan ej svänga undan.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
FH - avdammad: hoppas Jallas kör över skithögen

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
FH - avdammad: han skyllde dessutom ifrån sig i pausintervjun. Han försöker fan inte ens stanna.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
FH - avdammad: Sexfingrars laget förnekar sig inte!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Fruktansvärt med Brattström!!!!
Stäng av fanskapet resten utav säsongen och 150 000 i böter!!@

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
{7804}: vilken jävla repris tittade du på?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
FH - avdammad: Nu kan man få önska att våran kanonbestyckade finnlandsfärja=jalle får ett läge på den där dåren som körde över Brattström o sänker honom!!!😣😣😣

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Tikkare: Vart är målvakten man lånade från Tingsryd? Amatörer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Jockz: deras säsong är inte slut ännu.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
{7804}: Hoppas ni njuter nu!!!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
{7804}: inte så att han försöker heller

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
stöttta Målisen nuu

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
JonteD: kan nån uppdatera vad som händer?? Ser inte matchen, men 3-0 efter några min? Och brattis, vad hände där???

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Tyvärr så dog denna match nu ikväll...
Trodde det bara var Svedberg som kunde göra sådana här blunder...
Två skott på mål och två mål...
.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
roger_sundsvall: 2 insläppta mål på 1 skott, måste vara rekord för en målvaktsdebutant? ajaj.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
{7804}: Enögdheten har fått ett ansikte. Hoppas att det känns bra att ha skadat två motståndarspelare under en period.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
EXPLORERSMÅLAND: Fan synd om grabben. Vilken jävla mardrömsstart. Hoppas verkligen att utespelarna tar sitt ansvar och städar upp ordentligt framför honom nu.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
roger_sundsvall: Sorry alla optimister.
Jag tror alla vi här befinner oss på ett sjunkande skepp rakt ner mot Hockeyallsvenskan. Ett lag utan tro eller självförtroende mot AIK som har vind i seglen och supportar som kommer fylla NHK arena... Jag kan inte se någonting stoppa det faktiskt.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Skellefteå AIK - Timrå IK 3-0

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
{7804}: Bra dum du, återfallsförbrytare. Dålig kultur i Saik, mins uppförande mot Hedström!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
{7804}: Gå å lägg dig jävla nolla

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
FH - avdammad: ajajaj nu har Linus ont.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Timrå har ingen målvakt @!!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
{8515}: Är väl andra matchen mot oss som han gör detta - bara att stänga av resten av säsongen, och minst halva nästa

« · 1954325 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer