1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
BaraTikare: Börjar ju bra med ett PK utan Svensson.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Pettersson mästare på onödiga utvisningar

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
BaraTikare: Mmm, Boxplay direkt, 1-0 på gång måntro, och energin dör?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: De kan ju ta för interferencen på Emil först, Sjukt irriterande att det spelförstörande spelet ska bli så premierat...


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Lander.. PUCKJÄVELN SKA UT

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Tycho: 1 - 0 som ett brev på posten.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
BaraTikare: 1-0 kört direkt tyvärr

Vi missar topp 6 :((((

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Hur är det möjligt att en spelare som Pettersson, som man får utgå från har rätt bra koordination, tar cirka 40 slarviga tripping/hög klubba-utvisningar per år?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
BaraTikare: 1 - 0 matchen förlorad

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Ja fy faan!!!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Jahapp då var det kört nu kan man göra nåt annat resten av kvällen

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Sjukt onödigt. Pettersson är lika avslagen som en öl som stått i en varm bastu några veckor.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: äää lagg av!
Ain't over until the fat lady sings 👌😎

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
BaraTikare: annars brukar ju hak ing vara hans signum...

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Synct: ja, han hade en hel del tid på sig , ta två skär och lägg ner pucken....hur svårt kan det va?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Nougath: Kostsam utvisning. återigen i offensiv zon som mot FBK. Slarv!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Synct: Mm, blev kostsamt den där backhanden

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Challenge för Petterson att inte ta onödiga utvisningar (omöjlig) skicklig spelare men ruggigt mycket utvisningar på senaste

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Pessimistjolle.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
BaraTikare: Jaja de e inte över förns fetkäringa ha gale klart!!!!🇺🇿🤣

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
erathoo: Ja, ja, mardrömsstart, bara att jobba hårdare då.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
RunarUp: Är optimist. Men vi vinber aldrig när vi släpper in 1a målet det vet du 😉

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
JonteD: Jag är inte hes än

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
sikth: Skellet har förlorat 1 match när de tagit ledningen....

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Herminator: FIGHT FIRE WITH FIRE!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Snurr Snurr Snurr.....

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
EXPLORERSMÅLAND: Vi gör inte mål öppet mål 😂

Skellefteå mycket nära 2-0 innan

1-1 Linus E! 1a SHL målet. Boyce skjuter han tar retur 😃

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
erathoo: Dax å dubbla det nudå 😎

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
1-1 👍👍👍👍

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Andersson: Du e väl ingen kärring????😎

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Jävlar vad nära! Händelserik start. KÄMPA Timrå!!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
MÅLLLLL

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
roger_sundsvall: Linus första....härligt!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
JonteD: Hesa Fredrik

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
LINUS 🔥🔥🔥💪💪💪

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Sådär ja!! Nu släpper det för grabben!!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Rip Kirby: Perfekt målskytt! Inför slutspelet

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Nougath: Fan vad kul för Linus

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Herminator: Jobba ger resultat.. Första från Eriksson. =)

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
erathoo: Da'n såt'en YEEEZZZZZZ Liiiinnuus!!!!🤣🇺🇿🇺🇿

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Man kan dra till med en skön replik:

- Viktigt mål:)

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Herminator: Kul som fan.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Herminator: Kul för Linus som fick lite revansch för några juniormisstag i tidigare matcher! Kommer bli jäkligt bra nästa år!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
roger_sundsvall: hörru, visst kör du på TVn och inte via streaming?
Du är alltid snabbast med mål-inlägg...😎

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kapanen junior junior verkar helt jävla orädd (vilket förstås är väntat) och jag kommer vara helt outhärdligt nervös varje gång han är på isen ikväll

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
BaraTikare: Roligt med mycket Kapanen !

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
neutral: PP. sätt den!

Bra initiativ Dahlen



« · 2832327 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer