Slaget om Västernorrland 2008
« Föregående · 1006807 · Nästa » Till forumet
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
wernblom är fan pinsam.. hockey`s per fosshaug.. kan inte nån fixa en bra psykdoktor till han
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Ja det är bara grattulera till en mycket väl genomfördmatch igen av er. Modo har inte motivationen i år. Men åter grattis till en välförtjänt seger,
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
AndersN: en kväll som denna är ,tamejfan, all form av negativa tankar bannlysta .För en gångs skull, njut fullt ut det är få förunnat att bevittna sån här hockey från sitt lag,njuuut och åter njuuut
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Kongo: Svartvadet såg inte stark ut precis i interjuven efteråt.
fast resan hem är kort så blir den tung ändå sa han.
fast resan hem är kort så blir den tung ändå sa han.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Kongo: Är farligt att vi vunnit 2 sista matcherna så enkelt,risk för att slappna av lite i början av nästa match.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
RocknRolf2:
Rögle, Nyköping, Mora... en kväll som denna kan man le åt sånna minnen :)
Ikväll sugs det karamell. Imorrn börjar fokus på nästa match.
Spelarna hoppas jag börjar fokusera redan inom 2 timmar.
Rögle, Nyköping, Mora... en kväll som denna kan man le åt sånna minnen :)
Ikväll sugs det karamell. Imorrn börjar fokus på nästa match.
Spelarna hoppas jag börjar fokusera redan inom 2 timmar.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Om vi inte vinner denna matchserie så ska jag inte se en hockeymatch förrän Z är tillbaks i timrå igen.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Fantastiskt, Timrå! Finns egentligen ingenting att tillägga. Modo gavs inte ens aningens skugga av en chans. Förnedring. Jag är chockad, fanimej.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Kongo: Jo, jag hade väl min absolut supporterpeak ungefär på den tiden när Timrå brukade åka ur i play off... =)
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Bragd-Birger: Säger det jag också.. seriöst, nya lag nästa match :) haha
Gratulerar till ännu en klar seger, ni kommer gå långt i detta slutspel..
Gratulerar till ännu en klar seger, ni kommer gå långt i detta slutspel..
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
RocknRolf2:
Ser ut som så!
Vi borde varit där, vi som drog det tunga lasset under 90-talet ;-)
Ser ut som så!
Vi borde varit där, vi som drog det tunga lasset under 90-talet ;-)
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Kongo: Det är helt lugnt, matchen är avgjord!
Vilken underbar lördagkväll!
Vilken underbar lördagkväll!
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Håll i nu!
Såg två första perioderna på TV, sen tog schlager-maffia-fjantarna över.
Inledde tredje med telefonförbindelse med TGO, men efter reduceringen och ytterligare en utvisning valde vi att avbryta det.
Såg två första perioderna på TV, sen tog schlager-maffia-fjantarna över.
Inledde tredje med telefonförbindelse med TGO, men efter reduceringen och ytterligare en utvisning valde vi att avbryta det.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
iggy: Onödigt, men knappast matchavgörande. Matchen avgjordes i andra perioden.
Pyörälä har ett fantastiskt driv i sin åkning!
Pyörälä har ett fantastiskt driv i sin åkning!
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
AndersN: Björn Svensson...SÅ ungdomligt orutinerat att ta en slashing i detta läge !!
Vänder modo...då är det hans fel som bjöd in dom ! Bänka Svensson resten av matchen
Vänder modo...då är det hans fel som bjöd in dom ! Bänka Svensson resten av matchen
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
oscaaaar: När skrev jag de ?? Klart jag förstår att Wernblom vill slå ner folk när Skröder blir tacklad i ryggen, Werneer hade kunna boxas de hade jag accepter men att ta klubban och slå någon i huvudet, då ska han in på psyket !
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Undra hur många vi blir som åker upp på måndag ? Resebarometern verkar ju ha sommnat stått still i 3 dagar.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Bragd-Birger: Sett över hela säsongen får han betala tillbaka några matcher till innan jag ska vara nöjd. Men det är härligt att se hur killen har kommit igång, och hur bra andralinen spelar.
Till och med RJ tycker jag spelar riktigt stabilt. Men jag gråter krokodiltårar om vi nu tappar Kokko, han dominerar ju stort! Kokko, Koskinen och Sanny bort nästa säsong, det känns riktigt olustigt när man ser hur de presterar nu (plus att de har varit 3 av Timrås 4 bästa backar under grundsäsongen). Men men, en sak i taget. Först ska vi fullfölja denna monumentala kross av Modo!
Till och med RJ tycker jag spelar riktigt stabilt. Men jag gråter krokodiltårar om vi nu tappar Kokko, han dominerar ju stort! Kokko, Koskinen och Sanny bort nästa säsong, det känns riktigt olustigt när man ser hur de presterar nu (plus att de har varit 3 av Timrås 4 bästa backar under grundsäsongen). Men men, en sak i taget. Först ska vi fullfölja denna monumentala kross av Modo!
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
AM: Tycker inte att tacklingen i ryggen såg orimlig ut. Skröder såg honom komma och vände ryggen till.
Vem trodde på den här scenförändringen till slutspelet? Jag hoppades på att vi möjligen skulle kunna brunka oss till 4-3 i matcher, och så förhandlas timrå till ett godståg.
Känns som att se Sovjet lira VM på åttiotalet.
Vem trodde på den här scenförändringen till slutspelet? Jag hoppades på att vi möjligen skulle kunna brunka oss till 4-3 i matcher, och så förhandlas timrå till ett godståg.
Känns som att se Sovjet lira VM på åttiotalet.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
oscaaaar: Nej det var en 2a helt klart men kärringens match straff var helt riktigt.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
bäver:
Förlåt att jag frågar om detta så tidigt, mycket kan ju fortfarnade hända även om inte jag tror det.
Men hur går nästa lottning till?
Ska lagen välja motståndare igen eller gårman efter tabellen?
Förlåt att jag frågar om detta så tidigt, mycket kan ju fortfarnade hända även om inte jag tror det.
Men hur går nästa lottning till?
Ska lagen välja motståndare igen eller gårman efter tabellen?
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
RocknRolf2: Håller med, Tenkrat är fantastisk. Men vad säger vi om Hynning...fortfarande säsongens flopp?
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Snoop: Säger du att Fröken lindströms tackling på skröder var snygg eller ?
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Unfuckin' believable! Vilken jävla hockey Timrå levererar. Blev lite nervös när Wernblom fick 5+20. Givet att det skulle bli ett fjuttigt PP och en farlig temposänkning efter det. BP:t därefter såg lite lojt ut. Men, 5-3 och pang! Timrå äger Modo fullständigt. Fullständigt!
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
RocknRolf2: ja jag behöver inte skriva mer,det här är exakt hur jag känner just nu.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Vilket underbart klassmål av Tenkrat - dragning och upp med den i taket!
Tenkrat - en supervärvning!
Tenkrat - en supervärvning!
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
AndersN: Sundströms hopptackling mot huvudet var verkligen inte snygg, jävla trams att både sundström och wernblom siktar mot huvudet på timråspelarna, bedrövligt.Men vi visar vilket fantastiskt lag vi är istället.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Jag saknar ord... Nä, det här är alldeles för bra för att vara sant! Vilken sanslös period! Kanske den bästa Timråperioden jag sett NÅGONSIN! Vilka fantastiskt vackra mål! vilket spel, vilket tempo, vilka pass! AAAAAAAAHHHHH!
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Vad vare jag sa... 9-2 är inget orealistigt resultat. Äckelmodo är ett jävla bananskal. Och jag får alltid rätt.
Det är synd om Modo.
Det är synd om Modo.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Utklassning!! Modos enda hopp bänka svartvadet sundström wernblom och sparka lyckner,gnäller nån anna istället för att spela så bänka den fan oxå. Fast för mig får man gärna köra på med sitt gnällspel hehe Modo gnäller och vi gör mål.
« Föregående · 1006807 · Nästa »