1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03


Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Härligt Wargen!!!!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
JimmyH:
Och en ssk utvisning tillslut..gör vi mål nu så skall jag fira med en grogg.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
JAJAMEN MÅÅÅÅL :D

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
danne_tikfan: 3-3

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03

actionleif:

3-3.


Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
kom igen nu då, sätt den nu då!!!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Maggan: Sista chansen för matchen nu .. kom igen nu snälla!!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
JimmyH: Jag går och dränker mig i Hudson floden. Jävla förbannade täljeskit också.

Mer gnäll: Coma är skadad. Ikväll skulle jag se honom live för första gången sedan -95. Liten motgång jämfört med ett jävla scaniarinkfiasko men ändå en besvikelse.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Nudå...snälla !

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Vad kinkig dom är... mål som mål. Sedan att det var en hand som "styrde" in den, gör väl inget. ;P

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Robban: skandal att döma bort målet!! ;) .. tänk att vi inte ens kan utnyttja motståndarnas målvaktstavlor ..

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Domare, flaxiga målvakter, viktiga backar som snackar ut sig och klubbor som går av, bortdömt mål.

Väck mig när säsongen är över. Nu går jag och lindar in mig i en varm filt.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
pettsson: Kikar domaren på det?

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
geggelundin: 3-2..... Jahopp!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Nu blir det förlust. Dommarn verkar ha bestämt sig.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Robban: Det är bara att gratulera domarjävlarna att dom nu vänt på matchen helt på egen hand.

Kämpa Timrå!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
pettsson: Kom igen nu grabbar. Än är det inte slut. Ett sånthär pissgäng ska vi kunna dynga, även när de har maximal tur!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Död och förintelse


Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Vad är det man brukar säga.....Tacka domaren....

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
tjobba: Styf verkar hålla sig i båset idag iaf. Nu får han skärpa sig.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Jag grinar

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
tjobba: Klubba som går av också när vi ska ut med pucken. Och de gör mål. Vad är det som händer?! Vad har vi gjort för att förtjäna detta?!


Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
tack och adjö



Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
tjobba: SATAN!!! JÄVLA KOMPOSKITKLUBBOR

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03

tjobba:

3-2 till Tälje.


Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Nu är det för mycket utvisningar...ska det hålla?

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
TD: Snacka om att ett lag har flyt. Södertälje måste vara född med klöver i häcken.


Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Liten tabbe av Målvakten 2-2

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Målvaktstavlorna denna säsong slår alla rekord

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Jaha. Där kom den inglidandes. Den svarta demonen.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Piss lee:/

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
actionleif: låter som en rembrant ..

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
actionleif: Dynga! Ett skitmål!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Helvetes. 2-2.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Robban: Tragiiiik


Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
2-2, fan!!!!!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
mike66: Du har väl aldrig sagt ett ont ord om dommare i ditt liv? Du min ledstjärna.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
actionleif: Kollade upp Linjem K Nilsson denne var i Karlstad i går, nån förbundet satsar på verkar det som? Lill andesssons kompis som går många matcher i e.on

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
mike66: Också fick Styfen en tia.. sliter nu

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
actionleif: Säg så här;

Är det så konstigt att man är den domarhatare som man är?

Kämpa Timrå!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
dr-nix:Svoboda var ingen dålig värvning

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
dr-nix: En frisk Manderville i så fall. Matchen mot Djurgården var han bedrövlig.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Svoboda börjar komma in i det här nu...;-)

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Nu skulle en Manderville på isen suttit fint.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Dream Team: Säger som JimmyH .. linjemän är linjemän av en anledning

« · 647693 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer