1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03


Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
pettsson: Typ 0 sekunder. Jaja, en poäng minst iaf. Men det borde bli mer mot SSK...

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Jisses, skottstatistiken 32-24.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Rooster23: Slutspelsplats!!!!!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Maggan: Det är oooliiiiiidligt spännande. Hur lång tid är det kvar?

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Metal Guru: Detta är inte "bara" idrott!!!!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Nu börjar fjärilarna i magen att flaxa utav bara h-vete.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Metal Guru: Bara idrott?! På med dumstruten och ställ dig i skamvrån, numedsamma!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Fredrik Warg - en rymdblomma!


Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03

Kollektiv manodepressivitet här.

För fem minuter se'n var det ett kollektivt självmord på gång, nu är det uppåt värre.  Hörni, det är bara idrott, det här!


Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Det lät i bakgrunden som om Carlsson var inblandad i målet....

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
TIKbiff:
Enda som fanns hemma var avslagen julmust, men vad f-n.
Skål....

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
TIKbiff: Bara att hälla upp då. :)

Fora Timrå, in med pucken! Nu avgör vi det här!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Gå för seger nu!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
actionleif: Webradion ligger bara en kvart efter vanliga radion ..

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
TIKbiff:hoppas groggen smakar bra äntliget ett pp mål

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Yiiipiiiiee.

Kämpa Timrå!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
3-3 Warg

Återigen så laggar HS järnet :P

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
loopen: Slog just på webradion. Det första jag hör är att vi kvitterar! Underbart!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
actionleif: Som jag sa tidigare idag .. kul att Warg vaknat till!!!! pressa!!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
danne_tikfan: Yes....Wargen har vaknat....

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Maggan: JAAA!! Oerhört viktigt!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
jaaaaaaaaaaaaaaaaa jajajaj vad skönt

hehe seg hs

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
tjobba:lite rättvisa

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Härligt Wargen!!!!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
JimmyH:
Och en ssk utvisning tillslut..gör vi mål nu så skall jag fira med en grogg.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
JAJAMEN MÅÅÅÅL :D

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
danne_tikfan: 3-3

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03

actionleif:

3-3.


Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
kom igen nu då, sätt den nu då!!!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Maggan: Sista chansen för matchen nu .. kom igen nu snälla!!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
JimmyH: Jag går och dränker mig i Hudson floden. Jävla förbannade täljeskit också.

Mer gnäll: Coma är skadad. Ikväll skulle jag se honom live för första gången sedan -95. Liten motgång jämfört med ett jävla scaniarinkfiasko men ändå en besvikelse.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Nudå...snälla !

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Vad kinkig dom är... mål som mål. Sedan att det var en hand som "styrde" in den, gör väl inget. ;P

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Robban: skandal att döma bort målet!! ;) .. tänk att vi inte ens kan utnyttja motståndarnas målvaktstavlor ..

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Domare, flaxiga målvakter, viktiga backar som snackar ut sig och klubbor som går av, bortdömt mål.

Väck mig när säsongen är över. Nu går jag och lindar in mig i en varm filt.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
pettsson: Kikar domaren på det?

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
geggelundin: 3-2..... Jahopp!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Nu blir det förlust. Dommarn verkar ha bestämt sig.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Robban: Det är bara att gratulera domarjävlarna att dom nu vänt på matchen helt på egen hand.

Kämpa Timrå!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
pettsson: Kom igen nu grabbar. Än är det inte slut. Ett sånthär pissgäng ska vi kunna dynga, även när de har maximal tur!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Död och förintelse


Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Vad är det man brukar säga.....Tacka domaren....

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
tjobba: Styf verkar hålla sig i båset idag iaf. Nu får han skärpa sig.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Jag grinar

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
tjobba: Klubba som går av också när vi ska ut med pucken. Och de gör mål. Vad är det som händer?! Vad har vi gjort för att förtjäna detta?!


Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
tack och adjö



Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
tjobba: SATAN!!! JÄVLA KOMPOSKITKLUBBOR

« · 647727 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer