1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

SSK - Timrå IK 2008-12-09


Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Mackelito: gör 1-1 nu då!!

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Mackelito: Yes 1-1 Björn Svensson

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! BJÖRN SVENSSON!!! MANNEN!!!!

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Yellowcard: FAAAN VAD BRA SVENSSON!

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Härligt Svensson:D

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Back misstag funkar åt båda hållen

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Bigthelin: Häääärligt! Nu tar vi dom!

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Tack! Där fick vi tillbaka ett skitmål. Låt det bli något bra av det här nu.

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
dålig period av Timrå, det känns avslaget på något vis.

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Är det jag som ser dubbelt eller har man två mediakuber i AXA Center??

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
dr-nix: Det känns precis som det gjorde under Djurgården matchen

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
-Gurra-: De har två stycken.

Ingen vidare första period, skönt dock med en kvittering.

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Känns som det är 2 lag med halvtaskigt självförtroende... SSK borde vara lite "lägre" än oss. SSK har förresten levererat en hel del bra produkter till oss under senaste 10-årsperioden. I någon form av rankingordning vad gäller nyttighet så blir det väl
- Hallin
- Wandell(skulle kunna hamna högre vi längre tjänstgörning i TIK)
- Gahn
- Eldebrink
- Bemström
- Nygårds

Ingen flopp som jag ser det. Vi kanske ska rycka i fler SSK'are?

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
sargad: Eldebrink ska vara högre upp i den där listan, han var riktigt bra som Assisterande tränare.

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Inte sett det minsta av Pärssinen hittills. Hopaps snart!

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Rooster23: har inte sett speciellt mycket av någon

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Varfor kan vi inte för en gångs skull bara rensa ut oucken när vi är pressade och har chansen?!

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Nu ringer det snart

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
superfalle: jo.. backe

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Nu måste vi upp i banan efter utvisningen!

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
superfalle: Fotbollsräddning!

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Kan vi bara få nästa mål så känns det som om de kan få lite gamnacke....

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
jens_88: Ja, verkligen en spektakulär räddning.

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
S Erixon har inte ett rätt hittils, väger alldeles för lätt. Målchans för SSK varje gång han är inne.
Däremot så har axelsson varit företagsam

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
superfalle: de vore ju kul om någon annan vart sugen att vinna

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Om man ska tro webkommetatorerna så är det samma klass på Timrå idag som det var mot DIF, d v s sämre kan det inte bli. Kan någon som ser matchen live bekräfta eller demetera?

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
VILKEN JÄVLA TACKLING!!!

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
sargad: Det är helt korrekt att det börjar likna Djurgårdsmatchen mer och mer. Utan Backlund hade det varit minst 3-1. Timeout nu skulle vara mycket välbehövligt för vi är utspelade.

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
sargad: Nja. Timrå är tillbakapressade men jag känner ändå att de spelar med vilja och engagemang. Jag tror vi sätter en snart!

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Raggaren Putte: Och där kom timeouten. Inte en sekund för sent. Bra Challe!

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
jens_88: Ja visst, och om det fortsätter så här då vinner Backe matchen åt oss.

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Raggaren Putte: Det är så j-a trist när man har rätt ibland. Befarade tidigare att lördagens glamföreställning skulle kunna generera en s.k. DIF-reaktion och det verkar ju vara så....

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
John K: Och där höll Sundsh på att ge bort 1 mål till.

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
John K: äntligen lyckas RJ med en open ice

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
ChriZt3r: Sundh ska det vara såklart

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
ChriZt3r: En för många groggar? ;)

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
MEN VAFAAN (ursäkta språket).... Nu får dom dela om. SSK kan ju komma upp i 25 skott och 5-6 målramsträffar på en period.

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
mikenomad: Om det är något man fått lära sig de senaste två åren så är det att vi ytterst sällan kan göra flera riktigt bra matcher i rad.

Lördagens glamföreställning varade ju också bara knappt en hel period. Resten av matchen var ungefär i samma klass som idag, med skillnaden att Rögle då redan var knäckta och därmed mycket sämre än vad SSK är idag.

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
sargad: Timrå verkar gå på uttröttning idag...

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Raggaren Putte: Nu måste grabbarna börja åka skridskor också. Sen borde man bänka Lotvonen som inte ens kan tackla fast en motståndare vid sarjen. Vi blir ju tillbakapressade hela tiden.

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Nu måste dom ju för helvete börja hjälpa backe på isen, det ser ju hemskt ut. Vid stolpskottet nu så backar man ner i knät på honom, fortsätter man så här så blir det förlust, utan tvekan.

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
jens_88: Om det vore så väl.

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
John K:

Håller med till 100%. Kan tamej f-n aldrig funnits sämre lag i egen zon i ES:s historia!!!!! Ser ut som det är bp hela tiden!!!!

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
sargad:

Ja, bara en sån sak!! Mot ES sämsta lag!!!!!

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Jag tar tillbaka allt ont jag NÅGONSIN sagt om Johan Backlund, vilken jävla målvakt...

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
jens_88: Håller med, jävla vad bra han är ikväll!

Och kan tänka mig vad gott Jimmy Hamrin mår nu :)

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Haha shit Backe är ju värsta ninjakatten! Helt galet bra, det trevliga är att det är sånna här matcher det sämre laget brukar vinna, dvs. Timrå!


Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Yellowcard: Hä hä hä, Timrå maskerar duktigt sin matchplan. Dom slår till när man minst anar det.

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
John K:

Robin J borde inte fått byta om, måste vara ES sämsta back, huga.

« · 1097760 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer