1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Färjestad 2007-10-01


Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
bra challe få ordning på spelet

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Jag blir helt gråtfärdig. Vad gör de i egen zon?

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Bragd-Birger: jo men vill man vinna matcher får man inte släppa in så enkla mål.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: Nu blev det total pannkaka

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Bragd-Birger:

börjar likna förlunda - hv matchen i premiären

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Gladh: Han får helt klart ordning på matchen genom att låta backe stå kvar, kanske han blir lite glad av att han för förtroendet, men ändå...

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Olle: Det är ju inte Backlunds fel var det nån som sa...

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Man undrar lite hur målvaktsprocenten blir i en sån här match??

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Hassan: Förmodligen usel men än så länge ser det ju bra ut eller hur :-)

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Peta in kvitteringen nu! Det behöver vi innan paus!

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Svanru: Nej det ser inte bra ut.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Hassan: Just nu ungefär 69% för Backlund och 80% för Heino-Lindberg

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
matchutvecklingen är ju katastrof. Vad i helvete håller man på med?

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Paddan: Ok, inte smickrande för nån alltså

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: Skulle kunna citera dig. Matchutvecklingen är en katastrof. Fattar inte att man efter 4-2 kan tappa så totalt.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
dr-nix: Som jag sa dom borde veta att man ska spela i 60minuter inte 30min,dom måste ha problem med kosten.....

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Jensen_12: Jag är ganska nöjd än länge

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
kom ingen tryck in trissan för fan

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Rooster23: powerplay nu i alla fall, fixar vi poäng trots detta skämt till målvaktsspel/försvarsspel så är det tack vare Pyörälä-Hahl-Pärssinen


Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
10 mål hämta skumpan!!

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
5-5, viktigt!

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Gladh: Åh så viktigt!!!

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
5-5 viktigt, Nu jävlar håller ni tätt bakåt.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

fy fan va bra oscar

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Gladh: Och ett mål i PP också..... bra

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
spelarna plockar ju lite poäng idag i alla fall

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
skönt att sundh får näta nu är det bara pärsinen kvar som vi ska ha igång

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: 20min kvar undrar om dom kan få in det eller...

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Snart är det tie-break

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Robban: Jo som detta utvecklar sig.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Robban: Spelar dom med tennisboll också?

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
bra backe

få göra lite räddningar så att han får upp självförtroendet igen

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
5-6 på gång

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Vad hände med Styf? Han hade ont?

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Jensen_12: Vilken räddning av heino

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Faaan! Heino-Lindberg revanscherar sig och Backe gör nya tavlor.... Nånå. Jag hoppas att finnarna gör ett till och det kanske räcker.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Målfest men detta är tamefan inte godkänt, jag hoppas verkligen att Challe ryter på i pausen.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Uddan: Ren och skär tur.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
73Sjöbba: Jo men dock fin räddning

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Rooster23: 10mål på 2 perrar,det är man inte van vid när det gäller timrå.alltså 5framåt.Backe gör en dålig match ikväll då spikar han igen mot hv på torsdag,skulle jag tro...

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Helt ärligt: fantastisk match. Absurd, osannolika mål och virrigt som fan, men...inte är det någon serielunk inte. Sjuk räddning av Heino, borde varit en 6-5 ledning efter den här perioden. Hoppas bannemej att sista perioden fortsätter i samma stil. Det här är O.K Corall på hockeyrink.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Kul att laget gör mål framåt i alla fall. Bara hoppas att det här slutar med poäng för laget också. Kul att finnarna är riktigt samspelta redan

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: Förlorar vi ikväll så grämer sig nog sanny lite extra då.. För den pucken skulle ha suttit i nätet..

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Rooster23: Hoppas som du sa att finnarna gör mål framåt, inte att Backe ska göra några fler bakåt.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Jensen_12: Vill se pärssinen göra en balja ikväll..

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Uddan: Verkar som det är en trevlig match mellan TIK o FBK..?
Till skillnad mot BIF - MoDo...

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Uddan: sen var ju Sannys insats på 4-3-målet inte direkt lysande heller. Även om jag tycker Backlund såg klantig ut där också

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
brynästigern: för många tabbar för att jag ska vara nöjd.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
dr-nix: Må så vara...men mål kan ni producera till skillnad mot Brynäs...åtminnstone denna afton.

« · 916442 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer